مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 15:152018-05-26بين الملل

علاقه زیاد آلمانی ها برای گشت و گذار در سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: در دو ماهه نخست امسال، 527 گردشگر خارجی از این استان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جهانشاهی با بیان اینکه بر اساس آمار جمع آوری شده در دو ماهه گذشته، بیشترین تعداد گردشگران خارجی بازدید کننده از استان سمنان دارای ملیت آلمانی هستند، گفت: در این ایام 107 گردشگر آلمانی از استان بازدید کرده اند.

وی افزود: بیشترین آمار گردشگران خارجی بازدید کننده از استان، پس از آلمان مربوط به فرانسه، هلند، چین، اتریش، ترکیه، سوییس، روسیه، ایتالیا، هندوستان و انگلستان می شود.

جهانشاهی، بازدید گردشگران خارجی از استان سمنان را در معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان، رشد اقتصادی و اشتغالزایی موثر دانست و گفت: میزان بازدید گردشگران خارجی از استان سمنان، در اردیبهشت ماه امسال دو برابر فروردین ماه بوده است.

وی موضوع قابل توجه در بازدید گردشگران خارجی را تنوع داشتن ملیت گردشگران عنوان کرد و گفت: در این مدت گردشگران خارجی از بیش از 27 کشور جهان از استان سمنان بازدید کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: یکی از اولویت های این اداره، افزایش میزان بازدید و ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه زیاد آلمانی ها برای گشت و گذار در سمنان

علاقه زیاد آلمانی ها برای گشت و گذار در سمنان