مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 15:052018-05-26سياسي

لزوم استفاده از ابزارهای جدید و شبکه های اجتماعی برای تبلیغ ارزش ها


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرایط و ابزارهای رسانه و تبلیغات ارزش ها تحول یافته است و باید از شیوه های جدید و با بهره مندی مناسب از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم آغاز طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی (عقیله) با اشاره به اینکه بدون شک یکی از زیباترین جلوه های دفاع مقدس حماسه آزادسازی خرمشهر بوده است، گفت: انقلاب ما به دفعات ثابت کرده است که هر زمانی که خالصانه برای رضا خدا نیت و اقدام کرده ایم، امدادهای الهی نیز ما را یاری کرده است.

وی با تاکید به اهمیت ایمان در زندگی انسان، تصریح کرد: این ایمان است که می گوید حتی اگر دشمن دندان مسلح و کل دنیا هم شهری از ما را بگیرند، خدا آن را آزاد می کند و این ایمان است که سبب می شود اگر کسی حتی فکر تجاوز و تعدی به میهن ما را کند، شن های بیابان نیز سربازان خدا خواهند بود.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه در تاریخ 40 ساله انقلاب وحدت کلمه باعث پیروزی ما شده است، افزود: لااله الا الله یعنی باور کنیم هیچ ابرقدرتی جز خدا وجود ندارد، ایالت متحده که هیچ، کل دنیا هم علیه ما باشند ضربه ای نمی توانند بزنند، البته که سیاست ما تعامل با دنیا و همکاری در زمینه های گوناگون اقتصادی و سیاسی است اما ما در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب خود پیرو هیچ دولتی نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ابزارهای جدید و شبکه های اجتماعی برای تبلیغ ارزش ها

لزوم استفاده از ابزارهای جدید و شبکه های اجتماعی برای تبلیغ ارزش ها