مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 15:012018-05-26حوادث

دستبند پلیس بر دستان سرهنگ قلابی+عکس


مجرم سابقه داری که تحت عنوان سرهنگ پلیس مبارزه با موادمخدر با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کرد با تلاش مأموران پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

- "، سرهنگ داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای با بیش از 13سابقه دستگیری خبر داد که تحت عنوان سرهنگ پلیس مبارزه با موادمخدر و با همدستی دو همدست دیگر خود اقدام به سرقت و زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران کرده است .

سرهنگ داوود فرد در توضیح این خبر گفت: در مورخه 29 فروردین 1397 دو برادر با مراجعه به کلانتری 154 چیتگر به مأمورین اعلام کردند که دو سرنشین یک دستگاه خودروی پراید 132 سفید رنگ ، تحت عنوان مأمورین پلیس مبارزه با موادمخدر اقدام به سرقت بیش از 500 هزار تومان وجه نقد همراه آنها کردند .

مالباختگان در توضیحات خود به مأمورین عنوان داشتند: از پل عابر پیاده پایین آمده بودیم که ناگهان یک خودرو پراید 132 سفیدرنگ با دو سرنشین در برابر ما توقف کرد.

وی ادامه داد: سرنشین پراید پس از پیاده شدن به سمت ما آمد و ضمن معرفی خود به عنوان سرهنگ پلیس [ مبارزه با ] موادمخدر گفت که به ما گزارش دادند که افرادی با مشخصات ظاهری شما در این منطقه اقدام به فروش موادمخدر می کنند و به این بهانه شروع به بازرسی ما دو نفر کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان سرهنگ قلابی+عکس

دستبند پلیس بر دستان سرهنگ قلابی+عکس