مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 14:462018-05-26اجتماعي

حمیدرضا حاجی بابایی تقلیل نام معلم به آشپز در شرکت های خدماتی عموحیدر و شرکا!!


حمیدرضا حاجی بابایی در یادداشتی عنوان کرده است صاحبان شرکت و شرکای آنها که منافع خود را به خطر افتاده دیدند و داغ شرکت هایشان بر دلشان مانده بود، - تقلیل نام معلم به آشپز در شرکت های خدماتی عموحیدر و شرکا!! حمیدرضا حاجی بابایی در یادداشتی عنوان کرده است صاحبان شرکت و شرکای آنها که منافع خود را به خطر افتاده دیدند و داغ شرکت هایشان بر دلشان مانده بود، فریاد برآوردند که ایهاالناس به فریاد آموزش و پرورش برسید که خدمتگزار و آشپز معلم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی یادداشتی در ارتباط با موارد مبتلابه آموزش و پرورش در اختیار این خبرگزاری قرار داده است که در زیر می خوانید.

به منظور خصوصی سازی آموزش و پرورش و با شعار کاهش هزینه های آن، شرکت های خدماتی که در غالب موارد، مربوط به کسی یا جایی بودند، در آموزش و پرورش راه اندازی شدند، شرکت هایی که قانونا وظیفه بکارگیری نیروی خدماتی در مدارس و ادارات را عهده دار بودند، به آرامی در کنار وظیفه تعریف شده خود، شروع به بکارگیری نیروهایی با مدرک لیسانس و فوق لیسانس و دکتری برای تدریس در مدارس کردند.

به این ترتیب معلمانی با عنوان نیروی خدماتی و با دریافت حداقل حقوق برای شرکت ها کار می کردند و ارتباطی هم به آموزش و پرورش نداشتند، وارد سیستم تعلیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیدرضا حاجی بابایی تقلیل نام معلم به آشپز در شرکت های خدماتی عموحیدر و شرکا!!

حمیدرضا حاجی بابایی تقلیل نام معلم به آشپز در شرکت های خدماتی عموحیدر و شرکا!!