مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 14:362018-05-26سياسي

یاسوج میزبان سوگواره منطقه ای در سوگ آفتاب/6 خرداد زمان برگزاری نمایشگاه قرآنی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سوگواره شعر در سوگ آفتاب به میزبانی شهر یاسوج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، رضا دهبانی پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری سوگواره شعر در سوگ آفتاب خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام(ره) سوگواره شهر در سوگ آفتاب با حضور 5 استان کشور برگزار می شود.

وی  بیان کرد: شاعران استان های فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر به همراه شاعران هم استانی 10 خرداد ماه سوگواره منطقه ای را به میزبانی شهر یاسوج برگزار می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سوگواره منطقه ای در سوگ آفتاب از برنامه های اولویت دار ارشاد اسلامی است، گفت: استفاده از مقوله فرهنگ و هنر بهترین ابزار بیان اندیشه های الهی و سیاسی حضرت امام است.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآنی گفت: نمایشگاه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان از فردا یک شنبه 6 خرداد ماه راه اندازی می شود که در این نمایشگاه کتاب های قرآنی با تخفیف 50 درصدی عرضه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاسوج میزبان سوگواره منطقه ای در سوگ آفتاب/6 خرداد زمان برگزاری نمایشگاه قرآنی

یاسوج میزبان سوگواره منطقه ای در سوگ آفتاب/6 خرداد زمان برگزاری نمایشگاه قرآنی