مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 14:162018-05-26اقتصادي

داستان تلخ دبه های 20 لیتری بنزین!/ جای خالی فرهنگ مصرف و ایثار اجتماعی


افزایش مصرف روزانه یک میلیون لیتر بنزین نسبت به روزهای گذشته در شیراز نشان می دهد که چگونه یک مطالبه گری ساده اصناف به یک بحران تبدیل شده و آن را به فرصتی برای سیاه نمایی معاندان تبدیل می کند.

- داستان تلخ دبه های 20 لیتری بنزین!/ جای خالی فرهنگ مصرف و ایثار اجتماعی افزایش مصرف روزانه یک میلیون لیتر بنزین نسبت به روزهای گذشته در شیراز نشان می دهد که چگونه یک مطالبه گری ساده اصناف به یک بحران تبدیل شده و آن را به فرصتی برای سیاه نمایی معاندان تبدیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پس از دیدن صف های طولانی خودروها در پمپ بنزین ها در سه شنبه شب، صبح روز بعد برای تهیه گزارش به سراغ پمپ بنزین های درون شهر رفتم.

در ورودیِ تعداد زیادی از باجه ها تابلوی بنزین تمام شد به چشم می خورد؛ صف های طولانی همچنان بودند اما این بار در صف گاز! مشاهده ها حاکی از آن بود که هجوم مردم تا جمعه صبح نیز ادامه داشت.

  در تاکسی در مسیر بین پمپ بنزین ها مردم از اعتصاب کامیون داران و نفت کش ها می گفتند و در مورد درست یا اشتباه بودن آن تحلیل های گوناگونی ارائه می دادند.

در صحبت های بعضی از راننده های تاکسی نگرانی کمبود بنزین به عنوان عامل اصلی درآمدشان قابل مشاهده بود و بعضی دیگر خوشحال از اینکه ماشین های شخصی، دیگر بنزینی ندارند که مسافر سوار کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان تلخ دبه های 20 لیتری بنزین!/ جای خالی فرهنگ مصرف و ایثار اجتماعی

داستان تلخ دبه های 20 لیتری بنزین!/ جای خالی فرهنگ مصرف و ایثار اجتماعی