مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 14:052018-05-26بين الملل

ونزوئلا 20 "زندانی سیاسی" را آزاد کرد


بر اساس اعلام منابع وابسته به گروه های حقوق بشری، دولت ونزوئلا جمعه اقدام به آزاد کردن 20 فعال زندانی کرد که از نظر مخالفان این دولت سوسیالیست زندانی سیاسی محسوب می شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لورا والبوئنا، یک وکیل گروه حقوق بشری Foro Penal اظهار کرد: مقام ها آنها را اوایل سال جاری میلادی زمانی که به قطعی برق اعتراض داشتند دستگیر کردند.

نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا اخیرا در یک سخنرانی به مناسبت انتخاب مجددش به ریاست جمهوری این کشور خواهان آزادی برخی زندانیان سیاسی این کشور شد.

وی اخیرا با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه گذشته مجددا به ریاست جمهوری این کشور درگیر با بحران کمبود غذا و دارو رسید.

این در حالی است که رقیب مادورو در این انتخابات پیروزی مادورو را نامشروع دانست و در عین حال احزاب مخالف اصلی نیز این انتخابات را از همان ابتدا تحریم کردند.

مادورو در سخنرانی خود از قانونگذاران حامی دولت خواست تا در اقدامی به منظور تقویت اتحاد سیاسی در ونزوئلا اجازه دهند برخی از زندان آزاد شوند.

در عین حال مادورو آزاد شدن زندانیان متهم به قتل را منتفی دانست.

آلفردو رومرو، مدیر گروه حقوق بشری Foro Penal گفت، دولت ونزوئلا همچنان بیش از 350 تن دیگری را که زندانی سیاسی محسوب می شوند، در حبس نگه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا 20 "زندانی سیاسی" را آزاد کرد

ونزوئلا 20 "زندانی سیاسی" را آزاد کرد