مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 13:352018-05-26سياسي

تأکید استاندار قزوین: موضع گیری ها در حوزه آب به گونه ای باشد که ایجاد تنش نکند


استاندار قزوین با اشاره به اینکه موضع گیری ها در حوزه آب به گونه ای باشد که ایجاد تنش نکند، گفت: هیچ گونه تبعیض، تساهل و تسامح و پارتی بازی در برخورد با چاه های غیرمجاز پذیرفته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد مدیریت بحران آب استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خشک سالی یک واقعیتی است که از سال ها پیش در کشور مطرح شده و محدود به استان قزوین نیست.

وی افزود: مسئله کم آبی باید به گونه ای ساماندهی و مدیریت شود که ازیک طرف این عنصر حیاتی به عنوان منابع ملی و متعلق به نسل های امروز و آینده به خوبی حفاظت و حراست شود و از طرف دیگر به تولید ملی و اشتغال لطمه ای وارد نشود و کشاورزان بتوانند با یک مدیریت صحیح و علمی نقش و وظیفه ملی خود را به درستی ایفا کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: در ساماندهی و مدیریت آب باید عدالت را رعایت کرده و از هرگونه تساهل و تسامح در این خصوص پرهیز و اجتناب شود.

وی عنوان کرد: هیچ گونه پارتی بازی در این حوزه نباید وجود داشته باشد و زمانی که مردم احساس تبعیض کنند به هیچ وجه مدیران مربوطه را نخواهند بخشید و کوتاه نخواهند آمد.

استاندار تصریح کرد: مدیریت افکار عمومی، اطلاع رسانی و موضع گیری در حوزه آب باید به گونه ای باشد که ایجاد تنش نکند و اشخاص و مسئولان از هرگونه نگاه سیاسی، جناحی و تنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استاندار قزوین: موضع گیری ها در حوزه آب به گونه ای باشد که ایجاد تنش نکند

تأکید استاندار قزوین: موضع گیری ها در حوزه آب به گونه ای باشد که ایجاد تنش نکند