مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 13:152018-05-26اقتصادي

مطالبه 132 میلیارد تومانی یزد از فرارهای مالیاتی


مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به این که باید هزینه های کشور باید از محل مالیات ها تامین شود، گفت: در سال گذشته از مجموع 172 پرونده فرار مالیاتی بررسی شده، - 132 میلیارد تومان مالیات مطالبه شده است.

منوچهر اسدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که مبارزه با فرار مالیاتی یکی از سیاست های اصلی دولت و سازمان امور مالیاتی کشور است، اظهار کرد: با توجه به این که بخشی از اقتصاد کشور اقتصاد زیر زمینی است، اطلاعات فعالیت های اقتصادی افراد به صورت شفاف و کامل در اختیار این اداره قرار ندارد که این امر باعث فرار مالیاتی می شود .

وی با بیان این که وجود اقتصاد زیر زمینی باعث از دست دادن بخشی از اقتصاد بالقوه مالیاتی می شود، گفت: اداره امور مالیاتی با هدف استفاده از کلیه ظرفیت های اقتصادی استان در راستای جلوگیری از فرار مالیاتی اقدام می کند .

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد، مهمترین ابزار در راستای جلوگیری از فرار مالیاتی را دسترسی به اطلاعات افراد دانست و بیان کرد: بانک های اطلاعاتی معاملات مودیان در طرح جامعی که در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفت، تهیه شد.

وی ادامه داد: مودیان مکلف هستند کلیه معاملات خود اعم از خرید، فروش و قراردادها را در سامانه ارسال صورت معاملات و گزارش خرید و فروش الکترونیکی ثبت کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه 132 میلیارد تومانی یزد از فرارهای مالیاتی

مطالبه 132 میلیارد تومانی یزد از فرارهای مالیاتی