مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 12:502018-05-26سياسي

پزشکی که به باغ گل محمدی اش معروف است


دکتر احمد احمدی یکی از دندانپزشکان بهشهری که اصالتا اهل روستای جیربند منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر است، در زادگاه مادری خود اقدام به ایجاد باغ گل محمدی و گلاب گیری کرد و با به کارگیری از جوانان و اهالی روستای جیربند برای بیش از 10 نفر اشتغالزایی کرده است.

- منطقه هزارجریب شرق مازندران شامل 152 روستای مناطق کوهستانی بهشهر، نکا و گلوگاه است که دهستان عشرستاق 10 روستای هزارجریب بهشهر را در دل خود جای داده است.

در این روستاها جوانان بیکار و جویای کار بسیاری وجود دارد که هر ساله تعدادی از آن ها به دلیل نبودن شغل پایدار و کمبود امکانات به شهر مهاجرت می کنند.

اما هنوز افرادی هستند که دلشان برای خاک آباواجدادی خود می تپد و دغدغه اشتغال مردم منطقه خود را دارند؛ دکتر احمد احمدی یکی از دندانپزشکان بهشهری که اصالتا اهل روستای جیربند منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر است، یکی از آنهاست.

برخی از مسئولان که شعار می دهند و عمل نمی کنند و یا اقدام کوچک خود را بزرگنمایی می کنند باید رفتار و منش کارآفرینان کوچکی که در مناطق محروم اشتغالزایی می کنند را سرلوحه کار خود قرار دهند و اگر از این کارآفرینان حمایت نمی کنند حداقل سنگ اندازی نکنند چراکه این کارآفرینان در حد توان خود برای توسعه و رونق اقتصادی روستا و شهر خود گام برمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی که به باغ گل محمدی اش معروف است

پزشکی که به باغ گل محمدی اش معروف است