مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 11:462018-05-26پزشكي

تقابل مرگ و زندگی در راهروهای پیوند اعضا


تقابل مرگ و زندگی در راهروهای پیوند اعضا به خوبی قابل لمس است، خانواده ای که چشم انتظار پیوند و خانواده ای منتظر شفا یافتن فرزندش از مرگ مغزی است.

- به خوبی قابل لمس است، خانواده ای که چشم انتظار پیوند و خانواده ای منتظر شفا یافتن فرزندش از مرگ مغزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان ساری، چند سالی میزان استفاده از اعضای بدن افراد مرگ مغزی شده در کشور در حال افزایش است.

در همین ارتباط مسؤولیت های در دانشگاه های علوم پزشکی استان ها ایجاد شده تا بتوانند نسبت به شناسایی افراد مرگ مغزی شده در سطح بیمارستان ها اقدام و زمینه سازی برای انتقال و پیوند را انجام دهند.

افرادی در بیمارستان ها منتظر اهدا عضو و افرادی هم برای اهدا عضو ثبت نام کردند، چشم انتظاری و هجران دو واژه متضاد همدیگر در پیوند اعضا، در یک طرف تخت بیمارستان مادری منتظر دریافت قلب برای فرزند جوانش و در طرف دیگری مادری چشم امید به شفایافتن فرزندی پس از اعلام مرگ مغزی در حوادث مختلف! *فرد مرگ مغزی شده به هیچ وجه به دنیا بر نمی گردد بنا به اظهارات ذکریا ذکریایی مسؤول پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حساسیت ویژه ای برای اعلام مرگ مغزی وجود داشته و تیم قوی دانشگاه نسبت به تایید مرگ مغزی اقدام می کنند، به همین دلیل فرد مرگ مغزی شده به هیچ وجه به دنیا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل مرگ و زندگی در راهروهای پیوند اعضا

تقابل مرگ و زندگی در راهروهای پیوند اعضا