مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 11:352018-05-26بين الملل

تحریم ایران در «بوکینگ» تاثیری در صادرات گردشگری ندارد


رییس جامعه هتلداران ایران تاکید کرد: تحریم ایران در بوکینگ، صادرات گردشگری کشورمان را به مخاطره نمی اندازد و تاثیری بر روی آن ندارد.

- بوکینگ، یکی از مهم ترین سایت های رزرواسیون آنلاین هتل و پرواز در دنیا است که به بیش از یک میلیون و 600 هزار هتل در 120 هزار مقصد دسترسی دارد و شبانه روز یک میلیون و 200 هزار اتاق از طریق آن رزرو می شود.

این وب سایت که شرکت مادر آن، آمریکایی است پس از برجام، امکان رزرو بیش از 70 هتل ایران را برقرار کرد و شرایط رزرواسیون هتل های سایر کشورها را برای ایرانی هایی که در پرداخت آنلاین محدودیت داشتند، تسهیل کرد، اما اکنون با خروج آمریکا از برجام به پیروی از سیاست های این کشور، به حذف هتل های ایرانی اقدام کرده است، هرچند هنوز مشابه سایت آمریکایی اجاره خانه، هاستل و هتل Airbnb دسترسی ایرانی ها را به رزرواسیون این خدمات، به طورکامل غیرممکن نکرده است.

بوکینگ پس از اعلام خروج آمریکا از برجام در ایمیل هایی به کاربران خود اعلام کرد؛ با وجود میل شدید به همکاری با ایران ناچار است بنا بر قوانین داخلی ایالت متحده امریکا همکاری خود را با این کشور متوقف کند و از آن ها خواست رزروهای خود را چک کنند، چرا که قصد دارد از ماه نوامبر تمام رزروها را کنسل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ایران در «بوکینگ» تاثیری در صادرات گردشگری ندارد

تحریم ایران در «بوکینگ» تاثیری در صادرات گردشگری ندارد