مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 11:112018-05-26سياسي

نمایندگان مجلس دانش آموزی بر حمایت از کالای ایرانی هم پیمان شدند+میثا ق نامه


نمایندگان هشتمین دوره مجلس دانش آموزی در راستای تأکید بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، با تنظیم و امضای میثاق نامه ای با یکدیگر هم پیمان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس"، نمایندگان هشتمین دوره مجلس دانش آموزی در راستای تأکید بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی با تنظیم و امضای میثاق نامه ای با یکدیگر هم پیمان شدند.

مجلس دانش آموزی که نهادی صنفی و مشورتی در ساختار آموزش و پروش است به نمایندگی از 13 میلیون دانش آموز با امضای این میثاق نامه خواستار توجه و اجرایی کردن شعار راهبردی سال حمایت از کالای ایرانی شدند.

در بخشی از این میثاق نامه آمده است: ما دانش آموزان نماینده در مجلس دانش آموزی بر اساس حس مسئولیت پذیری و اشتیاق به رشد و تعالی این مرز و بوم با الهام از تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب با شعال سال امسال با یکدیگر هم پیمان می شویم که: 1- بر خرید کالای ایرانی و ترجیح استفاده از خدمات هم میهنا ن مان، غیرتمندانه و متعصبانه و با نگاهی وظیفه مندانه به این وسیله بر رونق اقتصادی کشور عزیزمان بیفزاییم.

2- در مقابل فرهنگ استفاده از مصنوعات خارجی و تفاخر به نشان های تجاری غیر ایرانی بایستیم و سعی کنیم که در مدارس مان برای مقابله با این فرهنگ مؤثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس دانش آموزی بر حمایت از کالای ایرانی هم پیمان شدند+میثا ق نامه

نمایندگان مجلس دانش آموزی بر حمایت از کالای ایرانی هم پیمان شدند+میثا ق نامه