مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 10:212018-05-26اجتماعي

ضرورت جذب معلمان از دانشگاه فرهنگیان/ جذب معلمان حق التدریس بدون برگزاری آزمون


رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی بر لزوم جذب معلمان حق التدریس تأکید کرد و گفت: در جایی که معلم کم داریم، استخدام نیروهای حق التدریس نیاز به آزمون ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر اینکه قلب سند تحول بنیادین، دانشگاه فرهنگیان است، اظهار کرد: اگر دانشگاه فرهنگیان احیاء شود، آموزش و پرورش و سند تحول در آموزش و پرورش زنده شده و اگر دانشگاه فرهنگیان مورد بی توجهی قرار گیرد، به سمت سند 2030 خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه بر اساس سند تحول که در سال 1390 رونمایی شده است، گفت: فعالیت دانشگاه فرهنگیان از سال 1391 شروع شد و دانشگاه شهید رجایی نیز از قبل پرورش نیروهای فنی آموزش و پرورش را عهده دار بود و این دو دانشگاه تنها مراکز تربیت معلم پیش بینی شده اند.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این رویکرد در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه ششم توسعه کشور و در ماده 63 سند تحول بنیادین تأکید شده است که باید تنها مرجع جذب نیروی انسانی آموزش و پرورش این دو دانشگاه باشند.

وی به ماده 28 اساسنامه اشاره کرد و گفت: این ماده تصریح دارد که بعضی از رشته های کمیاب که به عنوان مثال در کل کشور دو نفر مورد نیاز است بر اساس تحلیل هزینه و فایده ایجاد آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جذب معلمان از دانشگاه فرهنگیان/ جذب معلمان حق التدریس بدون برگزاری آزمون

ضرورت جذب معلمان از دانشگاه فرهنگیان/ جذب معلمان حق التدریس بدون برگزاری آزمون