مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 10:112018-05-26سياسي

دانشگاه ها موظفند با برگزاری جلساتی از روایت گری فرماندهان دفاع مقدس بهر مند شوند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: بسیاری از فرماندهان دفاع مقدس وجود دارند که می توان از آن ها حداکثر استفاده را کرد و دانشگاه ها نیز موظفند با برگزاری جلساتی به صورت زنده از روایت گری این فرماندهان بهر مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحق رسولی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: ایمان، اخلاص و شهادت طلبی رمز پیروزی جبهه حق علیه باطل بوده و لحظه به لحظه دوران دفاع مقدس به عنوان سرمایه معنوی و فرهنگی کشور محسوب می شود.

رسولی افزود: طبق گفته امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد به نحوی که بعد از آزادی خرمشهر جبهه انقلاب اسلامی به این باور رسید که پیروز جنگ ایران است و این لحظه هرگز از ذهن ما پاک نخواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیان داشت: در دوران جنگ تحمیلی از نظر تسلیحاتی و تجهیزاتی از دشمن بعثی ضیعف تر بودیم و 32 کشور از رژیم صدام به صورت مستقیم حمایت می کرد و در مقابل تمام این ها یک سلاح قوی به نام اخلاص و ایمان همراه ما بود.

وی ادامه داد: پیروزی در برابر رژیم صدام یک پیروزی بزرگ متشکل از اخلاص، ایمان، ایثارگری و شهادت طلبی است که در این مطقع زمانی جوانان در اوج ایثار و شهادت طلبی بودند و این پیروزی ها را رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها موظفند با برگزاری جلساتی از روایت گری فرماندهان دفاع مقدس بهر مند شوند

دانشگاه ها موظفند با برگزاری جلساتی از روایت گری فرماندهان دفاع مقدس بهر مند شوند