مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 09:562018-05-26دانش

تشکیل دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی باید در دانشگاه آزاد تحقق پیدا کند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد، ارتباط با صنعت و مراکز علمی، کمک به خودکفایی علمی و اقتصادی و تشکیل دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی از ضرورت هایی است که باید تحقق پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رجبعلی وثوقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دانشگاه آزاد یکی از میراث های ماندگار انقلاب است که به دستور و تایید امام راحل شکل گرفت و در طول تاریخ حیات خویش بحمدالله روند بالنده ای را داشته و هر روز که از عمر و حیات آن می گذرد به لطف مسئولان دلسوز، این مجموعه شکوفاتر شده است و از لحاظ علمی توانسته بار مهمی از دوش دولت و وزارت علوم بردارد و از سویی به دلیل فارغ التحصیلانی که به جامعه عرضه کرده و طرح های پژوهشی که انجام داده اکنون یکی از دانشگاه های مهم و معتبر داخلی است.

وثوقی افزود: دانشگاه آزاد از لحاظ فرهنگی هم توانسته تا حدود زیادی به اهداف و آرمان های انقلاب کمک کند و در ابعاد مختلف فرهنگی فعالیت داشته باشد.

در حوزه قرآنی تنها دانشگاهی است که به مسابقات قرآن و عترت توجه ویژه دارد و هر سال در این حوزه برنامه دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی به بحث اشتغالزایی کمک فراوان کرده و در ابعاد مختلف یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است که می تواند به چنین مجموعه ای مباهات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی باید در دانشگاه آزاد تحقق پیدا کند

تشکیل دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی باید در دانشگاه آزاد تحقق پیدا کند