مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 09:502018-05-26اقتصادي

دو سال است دست به دامان وزارت راهیم!


دبیر انجمن شرکت های راه سازی معتقد است نرسیدن به خواسته های سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های آزادراهی می تواند امکان ادامه حیات را از آنها بگیرد و شاید دیر رسیدن به تقاضاهای آنها رساندن نوش دارو بعد از مرگ سهراب باشد.

- علی آزاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بحثی که امروز برای سرمایه گذاران در پروژه های زیرساختی مطرح است مربوط به سودآوری یا افزایش درآمد نمی شود بلکه تمام بحث ها به ادامه ی حیات این شرکت ها برای سرمایه گذاری مجدد مربوط است.

به گفته وی این که دولت بعد از یک دوره زمانی حدودا 20 ماهه قبول کرده نرخ عوارض آزادراهی به طور میانگین 20 درصد افزایش پیدا کند، تنها می تواند یک مسکن کوتاه مدت باشد، زیرا در بسیاری از آزادراه ها نرخ افزایش یافته پایین تر از این میانگین است و همین مساله شرایط را برای آینده سرمایه گذاران دشوار می کند.

دبیر انجمن شرکت های راه سازی با اشاره به اعتراضات اخیر کامیون داران و برنامه ریزی که برای بهبود شرایط آنها صورت گرفت، تاکید کرد: پیمانکاران آزادراهی نمی توانند اعتراضات این چنینی داشته باشند، زیرا امکان آنکه یک آزادراه یا مسیر بزرگ بسته شود وجود ندارد، اما اگر برای آنها شرایط مناسبی در نظر گرفته نشود آنها عملا توان سرمایه گذاری در پروژه های جدید را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سال است دست به دامان وزارت راهیم!

دو سال است دست به دامان وزارت راهیم!