مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 09:412018-05-26دانش

کمپین اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد


کمپین اهدای عضو به همت کانون هلال احمر و انجمن های علمی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی در محل پردیس و سایت اداری دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کمپین اهدای عضو توسط کانون هلال احمر و انجمن های علمی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی در محل پردیس و سایت اداری دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.

در این برنامه ایستگاهی که با همکاری اعضای فعال انجمن علمی و هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی بم در محل پردیس و سایت اداری این دانشگاه برگزار شد، با استقبال گسترده دانشجویان و مسئوولان دانشگاه مواجه شد، به طوری که رکورد بیشترین ثبت نام یک روزه در دانشگاه از آن خود کرد.

هدف اصلی از برگزاری این ایستگاه همکاری بیشتر هلال احمر و انجمن علمی دانشگاه، همچنین افزایش سطح آگاهی عمومی درمورد امر حسنه اهدای عضو است.

در طول برگزاری این ایستگاه، برگزار کنندگان، مشاوره کافی به متقاضیان مبنی بر کمترین آسیب ممکن به متوفی و گذاشتن پروتز در محل خارج نمودن عضو اهدایی، همچنین برخورد کاملا محترمانه با جسم متوفی داده شد.

مشاوران این ایستگاه تلاش کردند باور های غلط درمورد اهدای عضو را از ذهن مراجعه کنندگان پاک و در مورد اهمیت و نکات مثبت این کار خیر توضیح دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

کمپین اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد