مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 09:262018-05-26دانش

دنیای دیجیتال بر پایه صدا/ با «نریتور» جستجوی صوتی در اینترنت داشته باشید


شبکه اجتماعی نریتور یا راوی که در قالب یک اپلیکیشن و توسط طراحان ایرانی ارائه شده است؛ صدا را به جای تصویر به اشتراک می گذارد.

- دنیای دیجیتال بر پایه صدا/ با نریتور جستجوی صوتی در اینترنت داشته باشید " شبکه اجتماعی نریتور یا راوی که در قالب یک اپلیکیشن و توسط طراحان ایرانی ارائه شده است؛ صدا را به جای تصویر به اشتراک می گذارد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیامعصومی- در دنیای امروز که تلگرام و اینستاگرام بیشتر زندگی مردم و بخصوص جوانان را به خود مشغول کرده است دیگر نداشتن ارتباط و آگاهی نسبت به تکنولوژی و بهره گیری از آن ها معنی ندارد و وقتی کسی درباره آن ها اظهار بی اطلاعی کند آنچنان جالب و قابل باور به نظر نمی رسد.

مگر می شود کسی را ندیده باشید که همزمان با بازکردن چشمانش از خواب ناز صبحگاهی، موبایل خود را چک نکند؟، بنابراین حال که آدم ها چه پیاده و سواره همیشه در مترو، اتوبوس، کلاس درس و محل کار یا حتی هنگام غذا خوردن و آشپزی کردن ساعت ها وقت خود را صرف موبایل و اینترنت همراهشان می کنند باید کاری کرد که لااقل لذت های زندگی را از یاد نبرند، باید کاری کرد که با وجود پیام رسان های مختلف صدای یکدیگر را فراموش نکنند.

البته محققان و ایده پردازان سراسر دنیا به تناسب روحیات و شرایط زندگی مردم رویداد ها و فعالیت های جدیدی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای دیجیتال بر پایه صدا/ با «نریتور» جستجوی صوتی در اینترنت داشته باشید

دنیای دیجیتال بر پایه صدا/ با «نریتور» جستجوی صوتی در اینترنت داشته باشید