مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 09:262018-05-26دانش

انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران از امروز آغاز می شود


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از آغاز برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران در 10 واحد دانشگاهی از امروز شنبه 5 خرداد ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: براساس آیین نامه شورای صنفی دانشجویان وزارت علوم، این اختیار به دانشگاه ها داده شده است در واحد هایی که از نظر جغرافیایی و تعداد دانشجویان شرایط لازم برای ایجاد شورا های صنفی دارند، امکان برگزاری انتخابات شورای صنفی فقط در آن واحد ها داده شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از واحد های دانشگاه تهران نظیر خوابگاه ها و دانشکده ها نیز شرایط مشابهی با سایر واحد های دانشگاه برای برگزاری انتخابات دارند.

در این مواقع به منظور اتخاذ سیاست های واحد و شرایط یکسان توصیه می شود این واحد های مشابه یک شورای صنفی مشترک و واحد داشته باشند، اما با این وجود شورای صنفی مرکزی دانشگاه در این زمینه تصمیم گیری کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه انتخابات شورا های صنفی از امروز 5 خرداد ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود، گفت: مرحله اول این انتخابات در 19 واحد دانشگاهی برگزار شد و بر اساس نتایج آن مقرر شد مرحله دوم انتخابات شورای صنفی در 10 واحد دانشگاه برگزار شود که این انتخابات از امروز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران از امروز آغاز می شود

انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران از امروز آغاز می شود