مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 09:052018-05-26اجتماعي

آماده باش استان در پی بارش های اخیر در زنجان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: به دلیل بارش های سنگین چند روز گذشته و در پی جاری شدن سیل در برخی از شهرهای استان که خسارت هایی را به دنبال داشته است، - تمامی نیروهای امدادی در حال آماده باش قرار گرفتند.

صفی الله کرامتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به تداوم بارش باران در نقاط مختلف استان زنجان، افزود: در پی بارش های اخیر و با جاری شدن سیل در برخی مناطق استان، به دستور استاندار زنجان، همه مدیران امدادی استان و فرمانداران شهرستان های استان زنجان در حال آماده باش قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: بارش ها ممکن است با رگبار تگرگ نیز همراه و سبب آبگرفتگی معابر عمومی شود و از شهروندان درخواست داریم به هیچ عنوان در کنار رودخانه ها هنگام بارندگی توقف نکنند.

کرامتی با بیان اینکه اکثر شهرها و روستاهای استان در معرض تهدید ناشی از نزولات آسمانی قرار دارند، افزود: از همشهریان و مردم انتظار داریم نسبت به هشدارهای هواشناسی توجه داشته باشند تا مشکلی برای آن ها به وجود نیاید.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان همچنین به آمادگی مدیریت بحران استان برای مقابله با هرگونه شرایطی، افزود: همه دستگاه ها با امکانات مورد نیاز آماده هستند و قطعا در صورت بروز حادثه ای به سرعت وارد عمل می شوند هرچند اولویت ما پیشگیری از وقوع حادثه و ایجاد خسارت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش استان در پی بارش های اخیر در زنجان

آماده باش استان در پی بارش های اخیر در زنجان