موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 20:512018-05-25بين الملل

رأی الیوم گزارش داد؛ گام های حساب شده و غیرعلنی اردن برای تقویت روابط با ایران، قطر و نظام سوریه


منابع پارلمانی و سیاسی موثق اردن از گام های کوچک و حساب شده این کشور برای افزایش سطح تماس ها با ایران، قطر و نظام سوریه خبر دادند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت اردن برداشتن گام های کوچک و حساب شده در پشت پرده و به صورت غیر علنی برای افزایش سطح روابط و تماس ها با قطر، ایران و نظام سوریه را آغاز کرده است.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم" با طرح این ادعا به نقل از برخی منابع پارلمانی و سیاسی نوشت که اردن گام های مشخص و محسوسی در این زمینه برداشته است.

سیاستمداران اردنی دست دادن اخیر حسن روحانی رییس جمهور ایران با عبدالله دوم شاه اردن در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی درباره قدس در استانبول را بی ارتباط با تلاش اردن برای تفاهم با ایرانی ها در خصوص وضعیت امنیتی در مرز اردن با جنوب سوریه نمی دانند.

رأی الیوم همچنین ادعا کرد که رییس جمهور ایران نیز تضمین هایی به اردن جهت عدم وجود طرح های خصمانه علیه این کشور یا نزدیک شدن به مرزهای جنوب سوریه حتی در صورت توسعه قلمرو درگیری های نظامی در این منطقه، داده است.

طبق این گزارش، مسئولان اردن تنها به این تضمین ها اکتفا نکرده و امیدوار هستند که این مصافحه با روحانی زمینه ساز گفت وگوهای آتی با ایران تحت عنوان تکمیل ملاحظات امنیتی در مرز سوریه و شمال اردن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم گزارش داد؛ گام های حساب شده و غیرعلنی اردن برای تقویت روابط با ایران، قطر و نظام سوریه

رأی الیوم گزارش داد؛ گام های حساب شده و غیرعلنی اردن برای تقویت روابط با ایران، قطر و نظام سوریه