مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 19:062018-05-25پزشكي

دخانیات سالانه 100 هزار میلیارد تومان به کشور ضرر می زند


مسؤول دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: دخانیات سالانه حدود 100 هزار میلیارد تومان به کشور ضرر می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ورامین، بهزاد ولی زاده بعد از ظهر امروز در همایش ملی پیشگیری استعمال دخانیات که در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی ورامین برگزار شد، اظهار کرد: نسل سالم محور توسعه پایدار است که باید این مسئله را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: دخانیات سالانه حدود 100 هزار میلیارد تومان به کشور ضرر می زند که همگان باید این هزینه را به خاطر تعداد معدودی از افراد بپردازند.

مسؤول دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تصریح کرد: نگرانی ما بیشتر به خاطر مصرف قلیان است که تنباکوی آن توسط کارخانه های صنعتی تولید می شود و افراد بعد از استعمال آن به سمت سیگار کشیده می شوند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت با تمام قوا از نهضت پیشگیری از استعمال مواد مخدر استقبال می کند، اقدام اصلی، پیشگیری از مصرف است که در نهایت به کاهش مصرف خواهد انجامید و اقدامات دیگر در اولویت های بعد است.

ولی زاده با بیان اینکه طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت حدود 6 میلیون نفر از مردم جهان در سال به خاطر مصرف دخانیات جان خود را از دست می دهند، متذکر شد: تلاش خود را خواهیم کرد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخانیات سالانه 100 هزار میلیارد تومان به کشور ضرر می زند

دخانیات سالانه 100 هزار میلیارد تومان به کشور ضرر می زند