مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 17:512018-05-25بين الملل

حضور 200 هزار نمازگزار فلسطینی در دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان


با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی، 200 هزار نمازگزار فلسطینی دومین نمازجمعه ماه مبارک رمضان را در صحن مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه های فلسطینی، هزاران فلسطینی از ساعات اولیه صبح امروز برای شرکت در مراسم نماز جمعه در مسجد الاقصی عازم شهر اشغالی قدس شدند اما با محدودیت های رژیم صهیونیستی مواجه شدند.

هزاران نفر از آنها در سایه تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی برای عبور از گذرگاه نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه قلندیا در شمال شهر اشغالی قدس به منظور رسیدن به مسجد الاقصی گردهم آمدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی مستقر در این گذرگاه نیز شهروندان فلسطینی را هدف ضرب و جرح قرار داده و تلاش کردند تا آنها را متفرق کنند.

شماری از فلسطینی ها نیز از سوی این نیروها بازداشت شدند.

ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی نیز نیروهای خود را به طور گسترده در ورودیها و بخش قدیمی شهر قدس واطراف مسجد الاقصی مستقر کردند.

‎شیخ یوسف ابو اسنینه خطیب مسجد الاقصی در خطبه های امروز نماز جمعه خواستار رفع محاصره نوار غزه شد و گفت: صبر و شکیبایی اهالی غزه درحال تمام شدن است و همگان باید با قدرت برای شکستن این محاصره ظالمانه وارد عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 200 هزار نمازگزار فلسطینی در دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان

حضور 200 هزار نمازگزار فلسطینی در دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان