مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 14:152018-05-25سياسي

حرم اهل بیت بودن بر دیگر جلوه های شیراز مقدم است


امام جمعه شیراز با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص لزوم داشتن شیوه ی تهاجمی در مقابل جنگ نرم دشمنان، تاکید کرد که هرچه ملت ایران در برابر مستکبران و ظالمان محکم تر بایستد، - آنان بیشتر و سریع تر وادار به تسلیم خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه 4 خرداد شیراز گفت: حرکتی که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند و مسلما از مردم دارالعلم و مرکز فرهنگی، شیراز، انتظار پاسخ مناسب دارند، منفعل نبودن در مقابل جنگ نرم دشمنان است.

وی با اشاره به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد که نباید در مقابل جنگ نرم دشمنان منفعل عمل کرد و منتظر ماند تا آنان حرکتی را انجام دهند بعد ما پاسخ دهیم؛ بلکه همانند سال های اول انقلاب که در مقابل حرکت های ظالمانه نظیر رژیم نژادپرست آفریقای جنوبی، اطلاعیه صادر می کردیم، امروز هم در جنگ نرم تهاجمی عمل کنیم.

امام جمعه ی شیراز هم چنین به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام، اشاره و با تاکید براین که در این بیانات ابعاد مختلف مسائل نظام، اسلام و مسلمانان بحث و تفسیر شد، گفت: این بیانات بسیار بسیار محاسبه شده و در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی بود، لذا باید مکرر بخش های مختلف آن را به یاد مردم آورد؛ هر بخش از این بیانات کتابی علمی است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم اهل بیت بودن بر دیگر جلوه های شیراز مقدم است

حرم اهل بیت بودن بر دیگر جلوه های شیراز مقدم است