مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 14:052018-05-25سياسي

توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضروری است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضروری است چرا که امروز مشکلات اقتصادی باعث بروز معضلات فراوانی در جامعه ما شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان افزود: کشور مشکل اقتصادی دارد و مسئولان نظام باید معیشت مردم را حل کرده و موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی پیگیری کنند .

وی اظهار کرد: امروز مشکلات اقتصادی کشور، تنها با توجه به تولید داخلی حل خواهد شد.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: روزهای پایانی دهه اول ماه مبارک رمضان یادآور، اندوهی بزرگ برای دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) بود .

سلیمانی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س)، افزود: وجود نازنین همسر پیامبر (ص) برای ما الگو بوده به طوری که هیچ مسئله ای پیامبر را تحت فشار قرار نمی داد اما از زمانی که خدیجه را از دست داد حزن زانوی غم پیامبر را در بر گرفت .

وی گفت: زمانی که پیامبر(ص) در اوج فقر و تنگدستی به سر می برد، خدیجه پشتیبان او بود و مثل سنگری برای پیامبر قلمداد می شد و در راستای دین خدا پیامبر(ص) خودش را چه از لحاظ اقتصادی و عاطفی و اجتماعی برای رشد دین پیامبر وقف و در کنار ایشان تلاش کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضروری است

توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضروری است