مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 14:012018-05-25بين الملل

هشدار اردوغان به رژیم صهیونیستی درباره به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه


رییس جمهور ترکیه با انتقاد از مطرح شدن مسئله به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه در پارلمان رژیم صهیونیستی، تاکید کرد با این کار، تل آویو به خودش آسیب می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز (جمعه) هشدار داد رژیم صهیونیستی با به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط امپراطوری عثمانی، به خودش آسیب می رساند.

پارلمان رژیم صهیونیستی از حدود یک هفته قبل در حال بررسی طرحی برای به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط امپراطوری عثمانی است اما کابینه این رژیم موقتا مانع آن شده است.

پیشتر زیپی هوتوولی معاون وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به بررسی طرح به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط امپراطوری عثمانی در پارلمان این رژیم (کنست) گفت: هدف ما زهر چشم گرفتن نیست.

بلکه یک بحث اخلاقی است و یهودیان نیز باید در این رابطه حساس باشند .

تنش ها بین ترکیه و رژیم صهیونیستی بعد از آن افزایش یافت که آنکارا به بهانه کشتار مردم غزه توسط نظامیان صهیونیست، سفیر و کنسول رژیم صهیونیستی را به طور موقت اخراج کرده و تهدید کرد امکان قطع روابط وجود دارد.

پیشتر اردوغان بعد از برگزاری مراسم افتتاح نمادین سفارتخانه آمریکا در قدس، گفت: اسراییل دولتی تروریست است که مرتکب نسل کشی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اردوغان به رژیم صهیونیستی درباره به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه

هشدار اردوغان به رژیم صهیونیستی درباره به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه