مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 13:502018-05-25سياسي

تلاش می شود در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحول جدی صورت بگیرد


رییس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اعضای هیئت تحقیق و تفحص مجلس از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ادامه رسیدگی ها به موضوع مبارزه با قاچاق کالا بازدید میدانی از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی استان هرمزگان داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد انارکی محمدی در نشست مشترک گروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان، هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی و دبیران گروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان های خوزستان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و خراسان جنوبی، افزود: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید آسیب شناسی دقیقی در حوزه های قانونی، اجرایی، انتظامی و قضایی صورت بگیرد و تلاش شود با به کارگیری سیستم های نرم افزاری از قاچاق جلوگیری شود.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس افزود: مبارزه با قاچاق کالا باید به صورت هماهنگ و لحاظ تمامی جوانب صورت بگیرد، از طرفی اقدامات تکمیلی نیز باید به نحوی باشد که انگیزه اقتصادی قاچاق مهار شود.

انارکی محمدی افزود: برای مقابله با قاچاق خرد مانند کالاهای ته لنجی و کولبری باید به بحث اشتغال مرزنشینان توجه شود، چراکه در صورت ایجاد اشتغال پایدار در استان های مرزی، تمایل به قاچاق خرد، کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می شود در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحول جدی صورت بگیرد

تلاش می شود در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحول جدی صورت بگیرد