مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 12:212018-05-25دانش

آموزش عالی در هفته ای که گذشت روزهای آرام دانشگاه در ماه رمضان


همزمانی ماه مبارک رمضان با روزهای پایان ترم دانشجویان سبب شده تا این روزها دانشگاه ها شرایط آرامی را پشت سر بگذرانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس"، دانشگاهیان این روزها در ماه مبارک رمضان و روزهای پایان ترم شرایط آرام و خلوتی را پشت سر می گذرانند.

* صعود 13 پله ای دانشگاه آزاد در پایگاه استنادی ESI بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق آخرین به روزرسانی پایگاه استنادی ESI، رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در این پایگاه از دوازدهم ماه می 2018 به 111 جهان ارتقا پیدا کرده که در دو ماه گذشته 13 پله صعود را شاهد بوده ایم.

* بخشنامه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد درباره تعطیلات تابستانی عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد بخشنامه تعطیلی تابستان 97 را به روسای واحدهای مراکز استان، واحدهای جامع مستقل، مراکز آموزشی و سازمان سماء دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه آمده است:  به استناد مصوبه 252 جلسه 19 اردیبهشت ماه هیات رییسه دانشگاه و به منظور ایجاد رفاه و تقویت روحیه همکاران مقرر شد تمام واحدهای دانشگاه آزاد از 30 تیر ماه تا 30 مرداد ماه از تطعیلات تابستانی بهره مند شوند و واحدهایی که مجری ترم تابستانی هستند با هماهنگی دبیرخانه هیات امنای استانی و با حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی در هفته ای که گذشت روزهای آرام دانشگاه در ماه رمضان

آموزش عالی در هفته ای که گذشت روزهای آرام دانشگاه در ماه رمضان