مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 12:162018-05-25دانش

فتوحی خبر داد برنامه ریزی برای افزایش پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه شریف


رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش پذیرش دانشجوی خارجی گفت: قرار است بیش از 80 هزار دانشجوی خارجی در ایران پذیرش شوند که دانشگاه های سطح یک باید 10 درصد از پذیرش ها را به پذیرش دانشجوی خارجی اختصاص دهند.

- برنامه ریزی برای افزایش پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه شریف رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش پذیرش دانشجوی خارجی گفت: قرار است بیش از 80 هزار دانشجوی خارجی در ایران پذیرش شوند که دانشگاه های سطح یک باید 10 درصد از پذیرش ها را به پذیرش دانشجوی خارجی اختصاص دهند.

محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس"، از برنامه های منسجم این دانشگاه برای گسترش روابط بین المللی خبر داد و گفت: برنامه های منسجمی در حوزه های پژوهش، فناوری و علمی تدوین کردیم که برای ایجاد زمینه های لازم در رابطه با این موضوع وزارت علوم 43 شاخص مشخص کرده است و دانشگاه شریف در این شاخص ها بسیار فعال بوده است.

وی افزود: قرار است بیش از 80 هزار دانشجوی خارجی در ایران پذیرش شوند که دانشگاه های سطح یک باید 10 درصد از پذیرش ها را به پذیرش دانشجوی خارجی اختصاص دهند.

فتوحی گفت: البته مسئله اصلی کیفیت است که ما در این زمینه نیز برنامه ریزی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتوحی خبر داد برنامه ریزی برای افزایش پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه شریف

فتوحی خبر داد برنامه ریزی برای افزایش پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه شریف