مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 11:502018-05-25دانش

پیش بینی تسهیلات برای تجهیز آزمایشگاه های علوم پزشکی در بودجه 97


قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در بودجه 97 هم مبلغ خوبی به عنوان تسهیلات وام برای دانشگاه ها در نظر گرفته شده است  که این مبلغ باید صرفا برای جایگزین کردن و تجهیز امکانات آزمایشگاهی در دانشگاه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

- دکتر حمید اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: همه دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی برای کسب مجوز ایجاد رشته یا دانشکده باید بتوانند استانداردهای حداقلی مورد نظر وزارت بهداشت را از نظر فضا، امکانات آزمایشگاهی و تجهیزات لازم و هیات علمی دارا باشند.

وی ادامه داد: در حوزه تربیت نیروی انسانی در حوزه علوم پزشکی با کمبود نیروی انسانی به شدتی که دو دهه قبل مواجه بودیم، رو به رو نیستیم و در حال حاضر باید از حداقل ها ارتقا پیدا کنیم و به کیفیت بپردازیم.

قائم مقام آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر بخواهیم کیفیت امکانات و تجهیزات آموزشی را بالا ببریم طبیعتا باید هم امکانات آموزشی و هم اعضای هیات علمی مناسب تری فراهم کنیم.

وی افزود: آنچه که در حال حاضر مدنظر معاونت آموزشی وزارت بهداشت است این است که اگر دانشکده و دانشگاهی 30 سال قبل تاسیس شده است و در آن زمان حداقل های لازم را داشته طبیعتا تاکنون امکانات آن دانشگاه فرسوده و اعضای هیات علمی آن بازنششسته شده اند بنابراین باید به فکر جایگزینی اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تسهیلات برای تجهیز آزمایشگاه های علوم پزشکی در بودجه 97

پیش بینی تسهیلات برای تجهیز آزمایشگاه های علوم پزشکی در بودجه 97