مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 10:452018-05-25سياسي

تشریح دستور کار نشست اضطراری کمیسیون مشترک برجام توسط عراقچی


سیدعباس عراقچی که ریاست هیات ایرانی در نشست امروز کیمسیون مشترک برجام را بر عهده دارد، اعلام کرد: نشست امروز کمیسیون مشترک برجام یک نشست اضطراری است و به درخواست ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه این جلسه برای رسیدگی به خروج آمریکا از برجام تشکیل می شود، تصریح کرد: طبیعی است که خروج یکی از اعضای برجام از این توافق بین المللی، تبعاتی را برای اجرای برجام به همراه دارد که باید دیگر اعضا نسبت به این موضوع تصمیم گیری کنند.

وی با بیان اینکه این جلسه بدون حضور آمریکا برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از نظر ما و دیگر اعضای عضو برجام، دیگر آمریکا عضو برجام نیست و ما در جلسه کمیسیون مشترک برجام این موضوع را رسیدگی می کنیم که برجام بدون آمریکا چگونه می تواند به کار خود ادامه دهد.

عراقچی با بیان اینکه قطعا این بررسی ها در تصمیم گیری نهایی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با موضوع برجام موثر خواهد بود، گفت: ما هنوز به این تصمیم نرسیده ایم که در برجام خواهیم ماند یا نه و این امر بستگی به این موضوع دارد که چگونه دیگر اعضای برجام می توانند آثار و تبعات خروج یک عضو برجام را جبران کنند، بخصوص کشورهای اروپایی باید به ما بگویند که چگونه در نبود آمریکا و بازگشت تحریم های این کشور، می توانند منافع ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستور کار نشست اضطراری کمیسیون مشترک برجام توسط عراقچی

تشریح دستور کار نشست اضطراری کمیسیون مشترک برجام توسط عراقچی