مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 09:212018-05-25پزشكي

عوارض استرس در محیط کار


معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، گفت: احساس آرامش در محیط کار، منجر به افزایش بازدهی و توانمندی افراد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اسدی، در خصوص ضرورت رعایت اصول سلامت روان در محیط کار تاکید کرد: هر شغلی بنا به مختصات ذاتی خود باعث ایجاد استرس در افراد می شود، اما با آموزش سبک زندگی برای پیشگیری از بروز استرس از دوران کودکی، آموزش مهارت حل مساله، فراگرفتن شیوه صحیح برقراری ارتباط با دیگران و در صورت نیاز، مداخلات دارویی باتجویز پزشک متخصص می توان استرس را در محیط کار کنترل کرد.

وی با تاکید براینکه هر فردی به فراخور شغلی که دارد، دچار استرس می شود، خاطرنشان کرد: استرس در مشاغلی مانند پزشکی، پرستاری، خبرنگاری و مشاغلی از این قبیل، به دلیل حساسیت هایی که دارد، بیشتر است.

معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با بیان اینکه گاهی استرس در نتیجه نامتوازن بودن نوع کار با توانمندی افراد ایجاد می شود، اظهار کرد: گاهی کار یا مسئولیتی که به افراد محول می شود، بالاتر یا پایین تر از سطح توانایی های آنان است، ممکن است فردی توانایی فراوان و قابل توجهی برای کار داشته باشد، اما نوع کاری که به وی محول شده است، با نوع توانمندی اش سنخیتی ندارد، در مقابل نیز امکان دارد مسئولیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض استرس در محیط کار

عوارض استرس در محیط کار