مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 02:212018-05-24سياسي

توضیحات نماینده ایران درباره گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی


گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر تایید می کند که اقدامات و فعالیتهای هسته ای ایران کاملا منطبق با برجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، رضا نجفی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی دربارت گزارش جدید آژانس عنوان کرد: "گزارش جدید آژانس که یازدهمین گزارش از روز اجرای برجام و دهمین گزارش فصلی به شورای حکام در مورد راستی آزمایی اجرای برجام به شمار می رود، بار دیگر تایید می کند که اقدامات و فعالیتهای هسته ای ایران کاملا منطبق با برجام است.

" وی افزود: در صفحه اول گزارش جایی که به نام آمریکا اشاره شده در پانوشتی توضیح داده شده که رییس جمهور آمریکا 8 مه 2018 اعلام کرده که آمریکا از برجام خارج می شود.

نحفی با بیان اینکه گزارش بسیار شبیه گزارشهای قبلی است و تغییرات آن شامل درج تحولات فنی از جمله بالا رفتن میزان ذخیره آب سنگین، میزان افزایش ذخیره اورانیوم غنی شده 3 و 67 درصدی، و مواردی شبیه آن است.

، خاطرنشان کرد: تداوم تمامی فعالیتهای هسته ای ایران اعم از ادامه غنی سازی 67/ 3 درصدی با 30 آبشار و تعداد 5060 سانتریفیوژهای نسل اول در سایت نطنز، تداوم استقرار 6 آبشار سانتریفیوژ به تعداد 1020 سانتریفیوژ آی آر 1 در یک سالن سایت فردو که کاملا آماده کار هستند و تعداد دیگری سانتریفیوز جداگانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نماینده ایران درباره گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی

توضیحات نماینده ایران درباره گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی