مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 01:512018-05-24بين الملل

مشاور ولی عهد ابوظبی از براندازی نظام در ایران حمایت کرد


مشاور سیاسی ولی عهد ابوظبی و استاد دانشگاه امارات ضمن طرح اتهامی هایی علیه ایران، از مواضع آمریکا علیه تهران و تغییر نظام در ایران حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، مشاور ولی عهد ابوظبی در امور سیاسی از تحریم های آمریکا علیه ایران استقبال کرد و گفت که راهبرد دونالد ترامپ ، رییس جمهوری آمریکا علیه تهران به نفع کشورهای عربی خلیج فارس است.

عبدالخالق عبدالله شامگاه پنجشنبه در حساب توییتری خود نظام ایران را به فرقه گرایی، توسعه طلبی و اتخاذ سیست های خصمانه متهم کرد و نوشت که اگر راهبرد سختگیرانه آمریکا منجر به تضعیف سیاسی، اقتصادی ایران شده و نفوذ منطقه ای تهران را کاهش دهد و حتی باعث تغییر در نظام ایران شود، این کشورهای عربی خلیج فارس هستند که بیشترین نفع را خواهند برد، هر چند این اهداف با رویارویی نظامی محقق شود.

مشاور ولی عهد ابوظبی و استاد علوم سیاسی دانشگاه امارات متحده عربی راهبرد جدید دولت ترامپ در قبال ایران را شاهین وار خواند.

امارات متحده عربی بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر نیویورک تایمز، به همراه عربستان سعودی در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ پیام داده بودند که برای پیروزی او در انتخابات هرچه در توان خواهند داشت به کار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ولی عهد ابوظبی از براندازی نظام در ایران حمایت کرد

مشاور ولی عهد ابوظبی از براندازی نظام در ایران حمایت کرد