مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 21:362018-05-24سياسي

تلف کنندگان وقت ملت در مذاکره، باید در قیامت جوابگو باشند


نماینده ولی فقیه در استان فارس با تحلیل شرایط مقاومت گفت: کسانی که وقت ملت و ثمره مجاهدت علمی دانشمندان کشور را بر سر مذاکرات بی فایده تلف کردند، - باید در پیشگاه خداوند در قیامت جوابگو باشند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام بعدازظهر امروز در محفل انس با قرآن در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با اشاره به عملیات بیت المقدس و آزادسازی این شهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات گفت: روزهای سختی بر ما گذشت تا خرمشهر آزاد شد که یاد شهدای عزیز گرامی باد، همان هایی که دل امام را شاد کردند و سر ملت ایران را مقابل دشمنان بلند کردند.

وی با تفسیر و ترجمه آیاتی از سوره آل عمران و غفلت سپاه اسلام در جنگ اُحُد با وجود پیروزی اظهار داشت: امروز نیز برخی در کشور مواجهه ما با دشمن را نمی بینند، مواجهه ای که چند سال ما را از برنامه هسته ای خود عقب انداخت، چراکه برخی تنها فقط به فکر غنیمت هستند، همان گونه که در جنگ اُحُد غفلت سپاه اسلام به دلیل غنیمت گیری، پیروزی را به شکست مبدل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: یکی از شرایط پیروزی و موفقیت اطاعت از فرمان ولی فقیه است که متأسفانه برخی مواقع ما به جای اطاعت محض، تحلیل های شخصی خود را ارائه می دهیم، چراکه گاهی به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف کنندگان وقت ملت در مذاکره، باید در قیامت جوابگو باشند

تلف کنندگان وقت ملت در مذاکره، باید در قیامت جوابگو باشند