مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 17:552018-05-24اجتماعي

8 مرداد، آغاز صدور روادید اربعین


مدیرکل حج و زیارت لرستان از ایجاد دفتر کنسولی موقت در استان برای تسهیل صدور ویزا برای زائران اربعین حسینی در لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خسروی ، در جلسه ستاد اربعین استان لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز حماسه غرورآفرین فتح خرمشهر، اظهار کرد: تمهیدات ویژه ای برای تردد غیرمجاز زائران بدون داشتن مدارک اندیشیده شده است و دفاتر حج و زیارت در سراسر استان آمادگی صدور روادید اربعین حسینی امسال را دارند.

وی بیان کرد: لرستان به عنوان استان معین ایلام مشخص شده است بنابراین زائران برای جلوگیری از شلوغی دفاتر و اتلاف وقت خود، ویزای اربعین را از لرستان تهیه کنند.

خسروی به اطلاع رسانی ها و فرهنگ سازی مناسب برای اخذ مجوزات لازم جهت حضور در اربعین حسینی طی سال جاری اشاره کرد و افزود: سال گذشته تعداد 23 هزار ویزا توسط کنسول گری تهران و هشت هزار ویزا نیز توسط سفارت های ایلام و کرمانشاه برای زائران لرستانی صادر شد که با توجه به گذر خیل عظیم زائران از لرستان، کنسول گری موقت در لرستان ایجاد می شود.

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: در ایام اربعین، زائران 14 استان کشور و 5 کشور خارجی از لرستان تردد می کنند، بنابراین دانشگاه علوم پزشکی لرستان، جهت سلامت زائران تامین بسته های بهداشتی را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مرداد، آغاز صدور روادید اربعین

8 مرداد، آغاز صدور روادید اربعین