مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 17:062018-05-24اقتصادي

یک میلیون هکتار از زمین های کشاورزی کشور مدر نیزه سازی می شود


معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: یک میلیون هکتار از اراضی کشور را در راستای مدر ن سازی بحث کشت و زرع در دستور کار قرار داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ایلام، علی مراد اکبری ظهر امروز در نشست ستاد اقتصادی مقاومتی در استان ایلام اظهار داشت: تعامل دستگاه های اجرایی برای به سرانجام رساندن طرح های اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: یک میلیون هکتار از اراضی کشور در راستای مدر ن سازی بحث کشت و زرع را در دستور کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود 300 هزار هکتار پروژه آبیاری تحت فشار را در استان های مختلف کشور اجرایی و محقق کرده ایم که 4 هزار هکتار آن در استان ایلام بوده است.

این مسؤول با اشاره به ضرورت اجرایی شدن طرح های حوزه آبخیزداری اضافه کرد: توجه به طرح های اقتصاد مقاومتی در حوزه جهاد کشاورزی باید به صورت جدی پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام نیز در این نشست گفت: دستگاه های اجرایی بستر جذب سرمایه گذاری در حوزه کاری خود را فراهم کنند.

قاسم سلیمانی افزود: دستگاه های اجرایی با اجرای طرح های تحول آفرین و مولد از ارائه کارهای روزمره در قالب طرح مقاومتی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون هکتار از زمین های کشاورزی کشور مدر نیزه سازی می شود

یک میلیون هکتار از زمین های کشاورزی کشور مدر نیزه سازی می شود