مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 15:452018-05-24حوادث

اتوبان «ساوه - همدان» باز هم کودکانی را یتیم کرد


مسئول روابط عمومی اورژانس 115 دانشکده علوم پزشکی ساوه از کشته شدن دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر بر اثر وقوع سانحه رانندگی در اتوبان ساوه همدان خبر داد.

- حسین آزاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خبری مبنی بر واژگونی سواری پیکان در ساعت 10:13 امروز پنج شنبه سوم خرداد در محور اتوبان ساوه به همدان لاین به سمت ساوه کیلومتر 30 به مرکز پیام اورژانس 115 ساوه مخابره شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله دو کد عملیاتی شهرهای غرق آباد و نوبران به محل اعزام و توسط تکنسین های اورژانس اقدامات تریاژ انجام گرفت که متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو مذکور قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بود و سه مصدوم دیگر که دو کودک دو ساله و خانمی 38 ساله بودند را به بیمارستان شهید مدرس منتقل کردند.

وی افزود: متأسفانه حال عمومی مادر خانواده که خانمی 38 ساله بود رضایت بخش اعلام نشده و بر اثر شدت جراحت های وارده در بیمارستان فوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دومین سانحه مرگباری است که طی چند روز در محور قدیم و اتوبان ساوه همدان بوقوع می پیوندند.

در سانحه قبلی چهار نفر و در سانحه رانندگی امروز نیز دو نفر جان خود را از دست داده و مجموعه پنج نفر نیز مصدوم شدند.

از محور ساوه همدان به عنوان جاده مرگ تعبیر می شود و ایسنا بارها گزارشات متعددی در خصوص آمار بالای تصادفات و تلفات انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبان «ساوه - همدان» باز هم کودکانی را یتیم کرد

اتوبان «ساوه - همدان» باز هم کودکانی را یتیم کرد