مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 14:562018-05-24سياسي

آیت الله سبحانی: تقویت اتحاد داخلی شرط مقابله با توطئه دشمنان است


اگر گروه های مختلف در ایران اختلافات را کنار بگذارند و با هم متحد باشند، هیچ دشمنی نمی تواند در مقابل ید واحده قرار بگیرد و خدشه ای در نظام ما ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن در مجتمع آموزش عالی فقه با اشاره به دوران حکومت امام علی(ع) اظهار کرد: پس از شروع حکومت این امام معصوم، ناکثین به جنگ با امام علی(ع) آمدند، در ادامه هم مارقین و قاسطین به جنگ با این امام معصوم پرداختند، رسول اکرم(ص) در زمان حیات خود جنگ این سه گروه با امام علی(ع) را در حدیثی بیان کرده بودند.

وی ادامه داد: امام علی(ع) پس از پیمان شکنی ناکثین به آن ها گفت که آیا من به ظلم به شما حکومت کردم یا در اقامه حدود تبعیضی قائل شدم، پاسخ آن ها خیر بود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: براساس آیات قرآن مسلمانان باید پس از پیمان شکنی مشرکان با آن ها بجنگند، مشرکان دو جرم مرتکب شدند، هم به پیمانی که با مسلمانان بستند، وفادار نماندند و هم رسول اکرم(ص) را از مکه بیرون کردند.

آیت الله سبحانی با اشاره به ویژگی های مشرکان اظهار کرد: آن ها جنگ با مسلمانان را شروع کردند، مسلمانان نباید از مشرکان بترسند، در جنگ تحمیلی نیز آغازگر جنگ، صدام بود و رژیم صدام فرودگاه های کشورمان را بمباران کرد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی: تقویت اتحاد داخلی شرط مقابله با توطئه دشمنان است

آیت الله سبحانی: تقویت اتحاد داخلی شرط مقابله با توطئه دشمنان است