مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 14:502018-05-24بين الملل

آمریکا درصدد کاهش بودجه سازمان ملل به دلیل فلسطین است


یک مسؤول آمریکایی اعلام کرد، کشورش در حال بررسی کاهش حمایت مالی خود از دو آژانس وابسته به سازمان ملل و سازمان منع سلاح های شیمیایی پس از پیوستن فلسطین به آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این مسؤول آمریکایی اظهار داشت: آمریکا همواره موضع گیری ثابتی در این خصوص داشته است مبنی بر اینکه تلاش های فلسطینی ها برای پیوستن به نهادهای بین المللی زودهنگام بوده و نتایج معکوسی دارند.

این منبع افزود: ما در اجرای قوانین آمریکا در رابطه با محدویت ها برای عضویت فلسطین در برخی آژانس ها و نهادهای وابسته به سازمان ملل تجدیدنظر خواهیم کرد.

نیکولای ملادینوف هماهنگ کننده سازمان ملل در امور خاورمیانه عصر روز چهارشنبه به شورای امنیت اعلام کرد که فلسطینی ها به عضویت کنفرانس آژانس تجارت و توسعه سازمان ملل (یونیکتاد) در ژنو، یونیدو در وین و نیز سازمان منع سلاح های شیمیایی در شهر لاهه پیوسته اند.

همچنین سازمان منع سلاح های شیمیایی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: فلسطین از جمله 193 کشوری است که در این سازمان عضویت دارد.

طبق قوانین آمریکا، این کشور نمی تواند از آژانس های وابسته به سازمان ملل و یا نهادهایی که عضویت فلسطین را می پذیرند، حمایت مالی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا درصدد کاهش بودجه سازمان ملل به دلیل فلسطین است

آمریکا درصدد کاهش بودجه سازمان ملل به دلیل فلسطین است