مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 14:152018-05-24دانش

دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم تبدیل شده است


رییس دانشگاه آزاد هرمزگان با بیان اینکه دانشگاه های نسل اول و دوم دیگر جایی در رتبه بندی جهانی ندارند بیان کرد: امروز دانشگاه های کارآفرین با تولیدات علمی بالا می توانند جایگاه خود را بین دانشگاه های معتبر دنیا حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی باقری به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد از این مجموعه بزرگ دانشگاهی در کشور به عنوان دانشگاه نسل سوم یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی کارآفرین و نوآور است که توانسته با تولید علم و به کارگیری ظرفیت های بالا، خود را به عنوان الگویی موفق در دنیا معرفی کند.

رییس واحد بندرعباس افزود: با اندکی تأمل در کارنامه درخشان دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در زمان مدیریت جدید به موفقیت ها و ارزش آفرینی این دانشگاه در عرصه های مختلف جامعه پی خواهید برد.

وی پیشرفت و توسعه کشور را مستلزم تعامل سازنده بین دانشگاه و جامعه خواند و اظهار کرد: پژوهش و فناوری در دانشگاه و تزریق در شریان جامعه به عنوان یک مسئله حیاتی و نیروی محرکه پیشرفت و توسعه پایدار و رسیدن به رفاه و استقلال واقعی جامعه است که این دانشگاه توانسته با ورود به آن ایفای نقش کند.

باقری گفت: بدون قرار گرفتن در صف پیشروان علم و نوآوری، هیچ کشوری در پیمودن سریع مسیر توسعه موفق نخواهد بود مگر آنکه با تعامل با دانشگاه ها و مراکز کارآف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم تبدیل شده است

دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم تبدیل شده است