مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 12:412018-05-24دانش

سهم استان خوزستان از آموزش عالی دولتی کم است


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه سهم آموزش عالی دولتی در خوزستان نسبت به کل کشور کمتر است، گفت: تعداد مؤسسات غیرانتفاعی استان نیز نسبت به سایر استان ها محدودتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه شهید چمران اهواز، غلامحسین خواجه در نشست معاونین آموزشی دانشگاه های منطقه 10 کشور که در محل سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد، بیان داشت: این در حالی است که بخش غیردولتی مانند دانشگاه های آزاد گسترده و جمعیت دانشجویی بیشتری دارند.

خواجه افزود: مسئله مؤسسات غیرانتفاعی در استان خوزستان بسیار دیر آغاز شد و در این استان با توجه به ظرفیت های صنعتی، کشاورزی متأسفانه آموزش عالی به خوبی رشد نکرده است.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، ادامه داد: انتظار داریم همچنان دانشگاه های استان و این دانشگاه که در ایام جنگ آسیب های بسیاری دیده اند، موردتوجه بیشتر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بیش از 240 هزار نفر دانشجو در استان خوزستان وجود دارد که 16 هزار نفر از این تعداد در دانشگاه شهید چمران اهواز مشغول به تحصیل هستند؛ این دانشگاه دارای دو شعبه هنر شوشتر و باستان شناسی شوش است که قطعا محدودیت های بیشتری دارند.

خواجه با اشاره به وضعیت ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: در دو سال گذشته توانسته ایم ارتباط خوبی با مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم استان خوزستان از آموزش عالی دولتی کم است

سهم استان خوزستان از آموزش عالی دولتی کم است