مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 11:362018-05-24اجتماعي

نمره 20 همشاگردی ها برای همیاری در آبادانی ایران اسلامی


سال هاست که نهادها و دستگاه های مختلف در کشور به این نتیجه رسیده اند که با کمک سازمان یافته دانش آموزان می توانند خیلی از طرح ها را در کشور فرهنگ سازی کنند و بر این اساس همیاران دانش آموز در موضوعات مختلف فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس"، سال هاست که نهادها و دستگاه های مختلف در کشور به این نتیجه رسیده اند که با کمک سازمان یافته دانش آموزان می توانند خیلی از طرح ها را در کشور فرهنگ سازی کنند.

چرا که دانش آموزان با خانواده های خود در ارتباط هستند و خانواده ها نیز در سطح جامعه حضور دارند و در نتیجه هر اتفاقی که در بین دانش آموزان فرهنگ سازی شود، می تواند در جامعه نیز فرهنگ سازی شود.

بر همین اساس طرح هایی مانند همیار معلم، همیار طبیعت، همیار پلیس، همیار سلامت، همیار محیط زیست، همیار انرژی و همیار خدمات شهری، در مدارس کشور اجرا شد.

استفاده از همیاران دانش آموز نتایج بسیار خوبی نیز در سطح کشور داشته است .

سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا 21 اسفندماه سال گذشته در مراسم آماده باش نوروزی همیاران پلیس، اظهار کرد: بیش از 10 سال است که همکاری خوبی بین وزارت آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت ارتقای فرهنگ ترافیک انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره 20 همشاگردی ها برای همیاری در آبادانی ایران اسلامی

نمره 20 همشاگردی ها برای همیاری در آبادانی ایران اسلامی