مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 11:352018-05-24حوادث

ممنوعیت خاکبرداری و تخریب طبیعت و بستر تالاب ها در سیستان و بلوچستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل یک دستگاه لودر را که اقدام به خاکبرداری از بستر تالاب هامون کرده بود را توقیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پورملایی افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل در گشت زنی های شبانه روزی خود در گستره وسیع تالاب هامون یک دستگاه لودر که اقدام به خاکبرداری از بستر تالاب هامون را کرده بود را شناسایی و پس از اخد مجوزهای مورد نیاز اقدام به توقیف آن کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین جاری محیط زیست هرگونه تخریب، جابجایی، خاکبرداری و .

در مناطق تحت مدیریت و طبیعت منوط به اخذ مجوزهای مربوطه و بر اساس ارزیابی زیست محیطی طرح یا پروژه مورد نظر، مجاز می باشد و در غیر این صورت محیط زیست مانع تخریب و .

می شود.

پورملایی همچنین در ادامه گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان یک نفر متخلف شکار و صید را در مناطق و طبیعت استان قبل از اقدام به شکار دستگیر کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شکارچی متخلف پیش از هر گونه اقدام به شکار و بر اساس قوانین جاری محیط زیست دستگیر و تحویل مقام قضایی استان برای پیگیری موضوع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت خاکبرداری و تخریب طبیعت و بستر تالاب ها در سیستان و بلوچستان

ممنوعیت خاکبرداری و تخریب طبیعت و بستر تالاب ها در سیستان و بلوچستان