مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 09:062018-05-24سياسي

خروج آمریکا از برجام نتیجه تعجیل در مذاکره است


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: خروج آمریکا از برجام نتیجه تعجیل در مذاکره و انجام تعهدات ازجمله برچیدن تاسیسات هسته ای به صورت یک طرفه است.

- حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با خروج آمریکا از برجام و ختم شدن سرنوشت آن از مذاکره بین گروه 1+5 به گروه 1+4 اظهار کرد: به وجود آمدن چنین شرایطی برای برجام نتیجه تعجیل در مذاکرات و انجام تعهدات به صورت یک طرفه در اسرع وقت بدون توجه به انجام تعهدات از سوی طرف های مذاکره است.

وی با اشاره به اینکه ایران در انجام تعهدات خود از جمله برچیده شدن تاسیسات هسته ای با شتاب عمل کرد، افزود: ولی در این میان طرف های مذاکره ایران در عمل به تعهدات خود سر باز زده یا به صورت قطره چکانی تعهدات خود را انجام دادند که درنهایت هم آمریکا زیر همه قول های خود زده و از برجام خارج شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دلسوزان انقلاب اسلامی از همان ابتدای مذاکرات پیش بینی می کردند که روی وعده های آمریکا نمی توان حساب کرد، گفت: غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای مردم ایران تازگی نداشته و از همان ابتدا اعتماد به آن با تردیدهایی مواجه بود و خروج آمریکا از برجام یک اتمام حجت برای همه طرفداران مذاکره و اعتماد به آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج آمریکا از برجام نتیجه تعجیل در مذاکره است

خروج آمریکا از برجام نتیجه تعجیل در مذاکره است