مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 08:412018-05-24دانش

دانشگاه شریف رتبه 38 ارتباط با صنعت در رتبه بندی تایمز را دارد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف گفت:دانشگاه شریف در رتبه بندی تایمز رتبه 38 در ارتباط با صنعت را دارد و فقط در کشور دو دانشگاه شریف و تهران هستند که فارغ التحصیلان آنان بلافاصله وارد بازار کار شده اند.

- محمدرضا موحدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اعتقاد من بر این است که هیچ پایان نامه ای در مقاطع ارشد ، دکتری نباید بدون حمایت در صنعت در دانشگاه تعریف نشود و برای بهتر شدن ارتباط دانشگاه و صنعت لازم است که زیر ساخت ها ی آزما یشگاهی تکمیل شود.

وی در ادامه گفت: 1000 دانشجوی کارشناسی 1250 دانشجوی ارشد - 250 دانشجوی دکتری هر سال به دانشگاه شریف وارد می شوند و تلاش ما بر این است که پایان نامه آنان در جهت رفع مسائلی از کشور باشد البته برای دانشجویان کارشناسی بحث های آموزش پایان نامه و مقاله در نظر گرفته شده است.

موحدی افزود: هدف ما این است که در معضلات کشور بخصوص در حوزه فنی و مهندسی ورود پیدا کنیم که از سال های گذشته برنامه ریزی هایی در این جهت صورت گرفته و تاکنون برای حمایت از پژوهش هایی که در راستای اولویت های کشور است ورود کردیم.

موحدی با تاکید به اثربخشی دانشگاه ها گفت: اینکه دانشگاه ها اثربخشی و اثرگذاری اجتماعی ندارند صحیح نیست در صورتی که دانشگاه شریف در اموزش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شریف رتبه 38 ارتباط با صنعت در رتبه بندی تایمز را دارد

دانشگاه شریف رتبه 38 ارتباط با صنعت در رتبه بندی تایمز را دارد