مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 08:412018-05-24سياسي

رییس شبکه دانشگاه های مجازی کشورهای اسلامی منصوب شد


دکتر حسین سالار آملی ، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با صدور حکمی دکتر کریم نجفی برزگر را به سمت رییس شبکه دانشگاه های مجازی کشورهای اسلامی، - وابسته به کمیته دائم همکاری های علمی وفناوری سازمان همکاری اسلامی (COMSTECH) منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ در متن این حکم آمده است: "نظر به تعهد، تجربه و صلاحیت جناب عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان رییس شبکه دانشگاه های مجازی کشورهای اسلامی، وابسته به کمیته دائم همکاری های علمی وفناوری سازمان همکاری اسلامی ( COMSTECH ) منصوب می شوید.

امید است در سایه الطاف الهی با تدبیر و تلاش بی وقفه، برگزاری منظم مجمع عمومی شبکه و با هماهنگی این مرکز و دانشگاه محترم پیام نور در گسترش فعالیت های آن شبکه موفق و موید باشید.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر کریم نجفی برزگرعضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بوده و پیش از این مسئولیت هایی از قبیل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران درکشور هندوستان و معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را عهده دار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه دانشگاه های مجازی کشورهای اسلامی منصوب شد

رییس شبکه دانشگاه های مجازی کشورهای اسلامی منصوب شد