مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 03:252018-05-24دانش

تحصیل حدود 300 دانشجوی خارجی در دانشگاه/افزایش تبادلات علمی با کشورهای اروپایی


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت این معاونت جذب دانشجویان غیرایرانی است، گفت: در حال حاضر 284 دانشجوی خارجی در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 214 نفر شهریه پرداز بوده و از طریق معاونت بین الملل جذب شده اند.

- دکتر فیضی در گفت وگو با ایسنا، همچنین با اشاره به ملیت دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اظهار کرد: بیشترین تعداد دانشجوی خارجی با 102 نفر از کشور افغانستان و 92 دانشجو ازکشور عراق است و مابقی از کشورهای لبنان، سوریه، پاکستان، آذربایجان، فنلاند، بحرین، کانادا، لیبی و کویت هستند.

وی همچنین با اشاره به آغاز فعالیت پردیس خودگردان دانشگاه از سال 93 و پذیرش دانشجوی شهریه ای، تصریح کرد: دانشجویان این پردیس توسط سازمان سنجش آموزش کشور به ما معرفی می شوند و تقریبا هیچ تفاوتی با سایر دانشجویان دانشگاه ندارند، تنها تفاوت موجود در شهریه ای است که پرداخت می کنند.

البته مسئولیت پذیرش و آموزش این دسته از دانشجویان از ابتدای سال 96 به حوزه معاونت آموزشی دانشگاه منتقل شده است.

افتتاح اتاق همکاری های علمی پزشکی ایران و فرانسه معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی همچنین با اشاره به سایر ابعاد توسعه روابط بین الملل دانشگاه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل حدود 300 دانشجوی خارجی در دانشگاه/افزایش تبادلات علمی با کشورهای اروپایی

تحصیل حدود 300 دانشجوی خارجی در دانشگاه/افزایش تبادلات علمی با کشورهای اروپایی