مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 21:512018-05-23حوادث

14 نهاد و شخص در حادثه پلاسکو مقصر شناخته شدند


سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: کارگروه بررسی حادثه پلاسکو پس از تحقیقات گسترده، نظرات خود را در قالب 3 هزار صفحه اعلام کرد و در تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان، - 14 نهاد و شخص در این رابطه مقصر شناخته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شهریاری درباره آخرین جزییات روند رسیدگی به پرونده حادثه پلاسکو، اظهار کرد: همزمان با حادثه پلاسکو، اینجانب طبق دستور دادستان تهران در محل حادثه حاضر شده و ضمن رصد اقدامات، نسبت به تعیین علت حریق و ریزش ساختمان اقدام شد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران ادامه داد: پس از این حادثه، 9 کارگروه شامل کارگروه های امور آتش سوزی و آتش نشانی، راه و ساختمان، بیمه، برق، الکترونیک و مخابرات، گاز و گازرسانی، موادمحترقه و منفجره (با توجه به شایعاتی که درباره انفجار عمدی ساختمان مطرح شده بود)، الکتروشیمی، پتروشیمی و فرآورده های شیمیایی، حوادث ناشی از کار و تأسیسات ساختمانی در قالب 29 نفر تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: این کارشناسان از همان ابتدای حادثه در محل حاضر شده و اقدامات فنی و نمونه برداری را آغاز کردند، بررسی ها حاکی از آن بود آتش سوزی در طبقه دهم از یکی از مغازه ها آغاز شده که به دلیل استفاده نادرست از هیتر، آتش سوزی آغاز و سپس به علت عدم کارآیی سیستم های موجود از جمله کپس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 نهاد و شخص در حادثه پلاسکو مقصر شناخته شدند

14 نهاد و شخص در حادثه پلاسکو مقصر شناخته شدند